10 Ocak 2014 Cuma

Bliss Pore Perfecting Facial Polish

Uzun bir aradan sonra merhaba. Bugün size Bliss Pore Perfecting Facial Polishden bahsedeceğim.

Eğer geniş gözeneklere sahipseniz bu ürünü bir yerde bir şekilde mutlaka duymuşsunuzdur. Ne yazik ki benim gibi gözeneklerden muzdarip olanlarımızın denemediği ürün kalmıyor sanırım. Her şeyden medet umuyor, yeni çıkan her ürünü denemeye çalışıyor, kimden ne duysak uyguluyoruz. 

Bu ürün de benim için onlardan biri. Amerika bazlı bloglardan birinde görmüştüm. Küçük bir araştırma yaptım ve kullanan herkesin memnun kaldığını gördüm. Tabi ki hiç vakit kaybetmeden ben de aldım. 

Özelliklere ve sonuçlarına gelecek olursak;


  • Bu peelingimiz diğer peelinglerden farklı olarak çok sert granüllere sahip değil. Yani hassas ve kızarıklığa meyilli ciltlere minimum zararı vereceğini düşünüyorum.
  • Kokusu güzel.
  • Çok az bir miktar yeterli. Böylece ürünü uzun süre kullanabilirsiniz. 

Ancakkkk,

Ne yazık ki ben  yaklaşık 3 aydır belirli aralıklarla kullanmama rağmen, gözeneklerimde bir değişiklik olmadı. İlk kullandığınız an gözle görülür bir küçülme görüyorsunuz evet, ancak ne yazık ki kalıcı olmuyor bu küçülme. İlk kullandığım hafta cildimde herhangi bir iritasyona sebep olmadı. Sonraki haftalarda ne zaman uygulasam cildimin farklı bölgelerinde (özellikle ağız kenarlarımda) büyük sivilceler çıkmaya başladı ki regl dönemlerimde bile cildimde sivilcelenme olmaz. İnternette öyle yorumlar okumuştum ki ürün hakkında, başta bu peelingden kaynaklı olabileceğini düşünmediğim için devam ettim ancak sivilcelenmeler artınca ürünü bıraktım. Bırakır bırakmaz cildim düzeldi ve bir sonraki kullanımımda yeniden sivilcelenme yaşadım. 

Ne yazık ki benim cildim aşırı hassas. Bana bunu yapması kesinlikle herkeste sivilcelenme yapacağı anlamına gelmiyor ki diğer bloglardaki yorumlara bakarsanız herkesin ne kadar memnun kaldığını görebilirsiniz. Ancak ben de işe yaramadı malesef :( 

Cildi hassasiyet ve kızarıklık gösterenler, düşünmeden almasın derim. 

Fiyatı: 99 TL (ben mamacim'dan almıştım) 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder