10 Ocak 2014 Cuma

PCO Ürünleri

Herkese merhaba :)

Harika bir cuma günü ve size harika iki üründen bahsedeceğim. Hatta ben biraz abartıp, mucize olarak nitelendiriyorum. 

PCO Whitening Mask ve PCO Anti Horniness Gel (peeling) 

Tamamen farklı bir amaçla gittiğim güzellik salonundaki danışmanın önerisi üzerine denedim bu iki ürünü. Normalde danışmanlar yapışıp, zorla bir şeyler satmaya çalıştıklarından başta ciddiye almadım ama saolsun bana iki ürünün de tester'larını hediye etti. 

Evde denedikten sonra o kadar memnun kaldım ki, Lilakutu'dan (sanırım türkiye'de sadece lilakutuda satılıyor) hemen birer tane aldım. 

Yaklaşık üç ay oldu, iki ürünü de düzenli olarak kullanıyorum. Biliyorsunuz, çoğu ürün mucize diye lanse edilse de, ben kozmetik sektöründe mucizelere inanmıyorum. Cildinizin bir yapısı var ve bunu değiştirmek ne yazık ki çok çok zor. Doğru ürünler kullanılırsa ancak "iyileştirilebilir" 

PCO bence her cilt için doğru bir ürün. Benim cildimdee iritasyon yaratmadıysa kimsede yaratacağını düşünmüyorum. Şimdi gelelim yorumlarıma;

PCO Whitening Mask:


Bir kutuda 12 adet maske var.  Maskeleri gözlerinizle temas etmeyecek şekilde yüzünüze yerleştirip en az 20 dakika (ben 25 dakika bekletiyorum) bekletiyorsunuz. Ardından maskeyi çıkarın ve paketin içinde kalan suyu boyun bölgenize uygulayın.  Maskeyi çıkarmanızın ardından yüzünüzü kesinlikle suyla temas ettirmeyin. 
Uyumadan önce yapıp yatın ve cildiniz sabaha kadar yenilensin. Sabah kalktığınızda aradaki farkı ilk uygulamadan itibaren mutlaka fark edeceksiniz. Benim cildimdeki etkileri şöyle;

  • Kesinlikle inanılmaz bir aydınlık ve duruluk verdi.
  • Cildimi çok güzel nemlendirdi ancak yağlı bir cilde sahip olmama rağmen, ertesi gün yüzümde parlama meydana getirmedi. 
  • Gözeneklerimde çok az da olsa kalıcı bir küçülme oldu. 

Ürünü üçüncü kullanışımın ardından çevremdekilerden sen cildine bir şey mi yapıyorsun tarzında yorumlar almaya başladım ki en mutlu edici kısmı da bu. Ben maskeyi üşengeç olduğumdan iki haftada bir kez uyguladım. 

Fiyat: 150TL 

PCO Anti Horniness Gel:

Bu peeling gördüğüm en ilginç peeling. Parmak uçlarınızı ıslatarak bir miktar ürün alıp, kuru cildinize (ben banyodan çıktıktan hemen sonra yüzümü havluyla hafifçe kurulayıp yapıyorum) uyguluyorsunuz. Sonra ölü deriniz silgi parçaları gibi dökülmeye başlıyor. Suyla yıkıyorsunuz ve ta-taaa bembeyaz ve aydınlık bir cilt çıkıyor ortaya. 

Bu ürünü de haftada bir kez uyguluyorum. Uygularken cilde çok bastırmadan, yumuşak hareketlerde uygulamak gerektiğini düşünüyorum. Kokusuz bir ürün. Cildiniz gerçekten yumuşacık ve bembeyaz oluyor. Bir nevi yüz kesesi gibi. Ben ellerime de uyguluyorum açıkcası ve pürüzsüz oluyorlar. Şiddetle tavsiye ederim :)

Fiyatı: 70TL 









2 yorum:

  1. Iki haftada bir uygulamaniza rağmen çok buyuk etkisini gormussunuz duzenli kullanımda daha da kisa surede fayda saglayabilir gözenek kucultme olayi icin alabilirim bu maskeyi :)

    YanıtlaSil
  2. Evet, hatta çoğu zaman üşengeçlikten iki haftayı geçirdim. Düzenli bir cilt bakım döngüsünde kullanırsanız çok iyi sonuçlar elde edebilirsiniz. Umarım işe yarar. Sevgiler :)

    YanıtlaSil