16 Ağustos 2013 Cuma

Shiseido Güneş Ürünleri

Son yıllarda Japonların kozmetik sektöründeki başarı çıtası inanılmaz yükseldi. Çok uzun zamandır, uzakdoğu ürünlerine karşı inanılmaz bir önyargım vardı. Belki anlamsız (çünkü kullandığımız tüm ürünler uzakdoğuda üretiliyor) ama ne yazık ki bu önyargıyı ancak bu yaz aşabildim.

Shiseido güneş ürünleri hakkında inanılmaz olumlu yorumlar aldıktan sonra, güneş koruyucu almak için Boyner'in yolunu tuttum ve bu uğurda La Roche Posay'in Anthelios serisini denemekten de vazgeçtim. Aşırı alerjik ve hassas bir cildim olduğu için bugüne dek hep dermokozmetik ürünler kullandım ve açıkcası kozmetik ürünlerden korkuyorum.

Shiseido standında inanılmaz ilgili bir bayan karşıladı beni ve önce Shiseido Sun Protection Compact Foundation'ı denedik. Ben çok açık tenli olduğum için en açık tonu olan, sp 30'u denedim. Cildime inanılmaz uyum sağladı.

Şaşkınlıktan olacak pudrayı önce denedim ve güneş koruyucusunu deneme fırsatım olmadı. 3 al bir öde kampanyasından faydalanarak 2 adet pudra ve bir adet spf 30 güneş koruyucu aldım. Güneş koruyucusunu deneyememiş olmak içimde biraz huzursuzluk yaratmıştı açıkcası. Ancak bu huzursuzluk da yersizmiş. Şimdi iki ürün hakkındaki detaylı yorumlarım aşağıda :)

Sun Protection Compact Foundation:

Ürünün yapısı harika. Çok az bir miktar bile benim cildim için yeterli oldu.

Orta kapatıcılığa sahip.

Yağlanma yapmıyor ve yağlı ciltlerde yağlanmayı önlüyor.

Tasarımı oldukça güzel içinde kendi süngeri var.

4 adet tonu bulunuyor. Denemeden alınmamalı.

İçerisinde spf 30 koruma bulunuyor ancak koruma açısından tek başına kullanılmamalı. Altına kesinlikle güneş koruyucu uygulanmalı.


Ben sadece yazın kullanmayı düşünerek aldığım bu ürüne bayıldım ve kesinlikle kışın da kullanmayı hatta bittikçe almayı düşünüyorum.

Sun Protection Cream:

Ürünün yapısı hafif. Diğer güneş kremleri gibi koyu bir kıvama sahip değil.

Parlama yapmıyor.

Az bir miktar ürün tüm cildinize yeterli.

Spf 30 denemiş olmama rağmen, yüzümde büyük ölçüde kızarıklıklar meydana geldi. Nedeni cildimin aşırı alerjik olması da olabilir.

Tekrar kullanmayı düşünmüyorum.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder