23 Mayıs 2013 Perşembe

Artdeco Makyaj Ürünleri

Yazının konusu başlıktan da anlaşılacağı üzere Artdeco. Bu marka, Türkiye'de pek de bilinmiyor aslında. Sanırım sadece bazı Boynerlerde var. Boyner kozmetik bölümüne girdiğinizde ilgi çekici standlarını görebilirsiniz. Yakın zamanda bu markadan geniş kapsamlı bir alışveriş yaptım. Ürünleri yaklaşık üç haftadır kullanıyorum ve artık detaylı bir yazı yazabilirim. Ürünlerin incelemesine geçmeden önce marka hakkında bir kaç bilgi vermek istiyorum. Artdeco hakkında bilmeniz gereken en önemli şey, hayvanlar üzerinde test yapmadıkları. Bu benim için çok önemli. Biz daha güzel görünelim diye hayvanların o kadar acı çekmesine katlanamıyorum. Markanın bir diğer özelliği ise fiyatlarının uygun olması. Ürünleri oldukça kaliteli ve fiyatları bu kaliteye oranla oldukça makul. Özellikle far ve rujlarının oldukça geniş bir renk skalası var. Çift taraflı likit far gibi değişik ve pratik ürünler bulmak mümkün. Rica ettiğinizde hiç çekinmeden tester veriyorlar (ki bu benim için çok önemli) 




1. Artdeco Mineral Powder Foundation: 


Ben tesadüfen yüzde elli indirime denk geldim. Bir ürün alana ikincisi bedavaydı. Ruj almak için gittiğim standtan elim kolum dolu döndüm. Bu mineral pudra da, far bazımın ikinci ürünü :) Aslında pudra fondöten. Yüksek kapatıcılık isterseniz, fondöten üzerine bir kat uygulayabilirsiniz. Cildiniz sorunlu değilse, tek başına da kullanabilirsiniz. Ürün zaten oldukça kapatıcı. Bu kadar beklemiyordum. Cildime harika bir ışıltı kattı. Aşırı hassas olan cildimde, herhangi bir alerjik reaksiyona ya da kızarıklığa sebep olmadı. Oldukça kalıcı, hemen uçup gitmiyor. Özellikle t bölgem yağlı ve bir kat pudra sürdükten sonra 4-5 saat hiç parlama olmadı. Kısacası ben oldukça memnun kaldım. 

2. Mineral toz fondöten fırçası:


Ne yazık ki beklediğim sonucu alamadım. Genelde fırçalar bana alerji yapar, bu fırçada öyle bir sorun yaşamadım ancak ilk kullanımda tüy döktü. Kesinlikle kötü bir fırça değil ama ben daha fazlasını bekliyordum sanırım :) Ürünü homojen dağıtma konusunda başarılı. Kalın kıllara sahip. 

Fiyat: 25,5 TL




3. Artdeco Eyeshadow Base:


Bu makyaj bazını gerçekten öveceğim çünkü kullandıklarım içinde en iyisi. Urban Decay Primer Potion'dan bile iyi. Kesinlikle şaka yapmıyorum. Ben bu üründen sonra Primer Potion'ı kullanmayı bıraktım. Küçük bir kutusu var başta kullanışlı görünmeyebilir ama aslında öyle değil. Parmağınızı hafifçe bir kere üzerinde gezdirdiğinde aldığınız ürün yetiyor hatta artıyor bile. Makyajımı temizleyene kadar herhangi bir dağılma, bulaşma, iz görmüyorum. Hem de havalar bu kadar sıcakken. Artdeco standından aldıklarım içinde, en beğendiğim ürün bu oldu. 

4. Artdeco Bronzer:


Ürünün ambalajı çok güzel. Sakarlık gibi bir problemim olduğundan, çoğu allığımı ve bronzerımı yere düşürmek suretiyle kırdım. Bunun kutusu oldukça sağlam duruyor :) Ürün ne yazık ki tenime koyu geldi ve anneme verdim. O yüzden hakkında çok fazla yorum yapamıyorum ama kalıcılığı iyi. Doğru tonu yakalarsanız ( iki ton var) memnun kalabilirsiniz, ton bana koyu geldiği için yedirsem bile çizgi gibi durdu yüzümde. 



5.Artdeco Eye Designer Refill No: 1 / No:3 :


Far sürme özürlüsü olduğumdan bu ürünü çok büyük umutlarla aldım ancak umduğumu bulamadım. Bir tane kalem şeklinde aparat var. İstediğiniz iki renk sıvı farı aparatın iki ucuna takıyorsunuz ve oluyor size çift taraflı far. Eyeliner far aslında. Eyeliner gibi göz kapağınıza uyguluyorsunuz. Ben ürünü sevmedim çünkü eşit dağıtmak çok zor. Keçeli kalem gibi durdu. Tekrar almayı düşünmem. Ama siz yetenekliyseniz deneyebilirsiniz :) 

Tek far fiyat; 29,90 TL

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder