22 Şubat 2014 Cumartesi

Modagram Hakkında

Baştan söylemeliyim ki, Modagram ile hiçbir alakam yok. Yazı reklam amaçlı yazılmadı. Tamamen duyduğum sempatiden dolayı blogda yer vermek istedim. 

Yaklaşık 3-4 yıldır Asos.com hayatımın bir parçası. Ne yazık ki dolar ve euro yükseldiğinden beri biraz ara vermek zorunda kaldım ama hem free shipping olması (bedava kargo) hem de ürünlerin her birinin harika olmasından dolayı asos'dan vazgeçemiyorum. 

Türkiye'de asos benzeri bir siteye çok ihtiyaç vardı. Trendyol, markafoni gibi alışveriş kulüpleri bu açığı biraz kapatsa da, aynı konseptte değillerdi tabi.

Tam bu noktada trendyol'un kurucuları modagram'ı kurdular. Biraz Asos'dan da ilham aldıklarını düşünüyorum. 

Ürünlerin tamamı bedava kargo ile gönderiliyor. Bir çok markaya ulaşabiliyor olmamızın yanı sıra, Modagram etiketli bir çok ürün de var. Ben Modagram markalı ürünleri özellikle çok başarılı buluyorum. Tasarımcıları kim bilmiyorum ama dolabımda yerini almış bir çok modagram markalı bebeğim var. 

Kargo genellikle hemen ertesi gün elinize ulaşıyor. Neredeyse gidip kendi ellerinizle mağazadan almış hissi yaşıyorsunuz. 

15 gün boyunca ücretsiz iade almaları da ayrı bir güzellik. Şuana kadar hiç ürün iade etmedim ama böyle bir seçenek olması da ayrı bir gönül rahatlığı veriyor. 

Müşteri hizmetleri çok ilgili. Geçen gün sitenin tam ödeme aşamasında donması gibi bir problem yaşadım. Durumu kendilerine bildirdim bana hemen geri dönüş yaptılar. Yardımcı oldular. 

Binbir çeşit elbise, etek vs.'nin yanı sıra, kozmetik ürünlerine ulaşmak da mümkün. Murad'ın setini almıştım geçen yıl. Asos'da aynı bu şekilde çalışıyor ancak Türkiye'ye kozmetik ürünlerini sokmak mümkün olmadığı için modagram üzerinden böyle her yerde bulamayacağımız kozmetik setlerini bulmak çok keyifli. Şu sıralar Nars'ın setlerini satıyorlar bildiğim kadarıyla. 

En çok modagram markalı ürünleri beğeniyorum, bu ürünlere sitede daha çok yer verilmesi gerektiğini düşünüyorum. Öte yandan modagram markalı ürünlerin kalitesine göre fiyatları da oldukça makul. 49-59-79 TL arasında değişiyor. Abiye elbiseleri 99TL'ye bulmak mümkün. 

Umarım hiç bozmadan, bu şekilde devam ederler :)
Aşağıda şu sıralar favorim parçaları görebilirsiniz.


Fotoğrafların Hepsi modagram.com'dan alınmıştır.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder