21 Ocak 2014 Salı

Mükemmel Kırmızı

Kırmızı Ruj her kadının makyaj çantasının olmazsa olmazıdır. Aşırı feminen duruşu sevmem ama artık kırmızı ruju yırtık bir jean üzerine hızlıca geçirdiğimiz sweatshirt ile de kullanabiliyoruz. 

Bana ne yazık ki sadece canlı tonlar yakıştığından, özel bir event'e gerek kalmaksızın, günlük yaşamımda da kırmızıyı tercih ediyorum. 

Yıllardır kullandığım ve kesinlikle vazgeçemediğim iki favori rujum var. 

1. Bobbi Brown Red Carpet : 

Bu şuana dek kullandığım en harika ruj diyebilirim. Çoğu kırmızı ten rengimden dolayı pembe dururken, bu ton bende tamamen kırmızı duruyor. Sanırım lacivert alt tonlu bir ruj. Eğer sizin de böyle bir sorununuz varsa, mutlaka rujun lacivert alt tonlu olup olmadığını sorun. Ürün mat yapıda. Dudaklarda kuruma yapmıyor. Ben çok az bir miktar uyguluyorum ancak uzun süre kalıyor. Boyner'den almıştım. 

Fiyat: 73 TL (Morhipo) 










2. MAC Lady Danger: 

Bu rujun ününü duymayan yoktur sanırım. Hemen hemen her makyaj blogunda görebilirsiniz. Harika bir mat ruj. Daha turuncumsu renkte. Tonu da mükmmel ancak ben de kuruma yapıyor. Dudaklarım soyulmaya başlıyor. Her gün kullanamıyorum bu sebeple. Fırçayla uygulanması daha doğru olur. 

Fiyat: 50 TL ((Tık tık)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder