21 Ocak 2014 Salı

Fırçasız Makyaj Olmaz

Kafamızı çevirdiğimiz her yerde methini duyduğumuz iki fırça var, MAC 187 ve Sigma F80. Benim cildim aşırı alerjik olduğundan dolayı fırçalara uzun süre ön yargıyla yaklaştım. Mac'lerin önünden geçerken melül melül bakardım o fırçalara. Şaka bir yana, fırçasız ten makyajı hakkaten olmuyor. İstenilen sonucu vermiyor. 

Sigma flat kabuki f80'i uzun süredir denemek istiyorum. Adını duymadığımız blog kalmadı neredeyse. Sigma'nın sitesindeki black friday indirimini bir şekilde kaçırdıktan sonra fırça sevdamdan vazgeçmek zorunda kaldığımı düşündüm.Geçenlerde gittigidiyor'da dolanırken tamamen tesadüfen dbms adlı satıcıya denk geldim ve f80'i sınırlı sayıda satışa sunduğunu gördüm. Hiç vakit kaybetmeden bir adet sipariş verdim. 

Doların hali ortada. Sigma'nın kendi internet sitesinden verdiğiniz sipariş 21$ yani 64 TL. Ben ürünü 10 TL farkla 75 TL'ye aldım. Böylece kargo ve gümrük stresini de yaşamamış oldum. Ama siz site üzerinden de sipariş verebilirsiniz (tık tık

Gelelim ürünün özelliklerine,

Kılları yumuşacık. Hiçbir ciltte alerjik reaksiyona sebep olacağını düşünmüyorum. Yine de aldıktan sonra mutlaka yıkayın. Ürünü cildinize çok güzel dağıtıyor, kesinlikle iz yapmıyor. Fondöten uygulamasında bire bir. İnanılmaz doğal bir görüntü çıkarıyor ortaya. Ben allık ve kontür uygulamasında da kullandım ve yine çok başarılı buldum. Eğer tek fırçayla bir çok işlem yapmak istiyorsanız bu fırçayı tercih edebilirsiniz. 

Fiyat: 21$ (64TL sigmabeauty.com) - 75TL (gittigidiyor) 

Önemli not: Ben fırçalarımı daha hijyenik olması açısından Proteks sabun ile yıkıyorum. Kağıt havlu üzerinde kurumaya bırakıyorum. Yumuşacık oluyor ve kesinlikle kıl dökmüyorlar. Bebe şampuanı da kullanabilirsiniz. Kozmetikçilerde satılan fırça yıkama jellerini, losyonlarını vs. başarılı bulmuyorum. Kesinlikle tamamen temizlemiyor. (Hangi marka olursa olsun) 

Fırçalarınızı mutlaka düzenli olarak yıkayın. Bu cilt sağlığınız için çok çok önemli. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder