22 Mart 2013 Cuma

Stil İncelemesi - Gwendoline Christie -

Game Of Thrones'u izleyenler bilir, yılın beşinci ayını bana iple çektirten bir dizi, veee yakında tekrar başlıyor. Bu dizide, başta kadın mı erkek mi karar veremedim bir şövalye var; Gwendoline Christie. Christie'nin boyu 1.91 bir bayana göre oldukça uzun diyebiliriz ancak iş giyime geldiğinde, parçaları harika taşıdığını düşünüyorum. Bir de açıkcası ben boy konusunda böyle bir ekstraya sahip olsam, ömrümü babetlerle geçirirdim ama Christie topuklu giyecek (muhtemelen 2 metreyi geçiyordur) kadar da komplekssiz. İşte, şövalye zırhı giymediği zamanlarda Gwendoline Christie stili, 




2 yorum:

  1. En son kolajdaki sol fotoğraf kırmızılı pembeli kombin çok ii buna benzer bişeyi nerden bulabilirim? bi fikrin var mı?

    YanıtlaSil
  2. Ng Style'da bu sezon tam bu renk ve tarzda parçalar var. Bir bakabilirsin.

    YanıtlaSil