11 Nisan 2013 Perşembe

Say hi to summer

Benim için oldukça uzun geçen - neredeyse hiç kar yağmasa bile - bir kışın ardından, sabahları pencerenin altından süzülen güneşi görmek olağanüstü.. Güneş beni o kadar heyecanlandırdı ki, çoktan yaz için alışverişe başladım bile. Peki bu yaz nelerle örtünebiliriz? İşte bir kaç ipucu...

Chanel Sandalet:


Bu kuzu derisi sandaletlere görür görmez aşık oldum. Topuğundaki küçük detaya bakar mısınız? Rengi de harika. Siyah deri eteklerle kombinlendiğinde mükemmel bir görüntü oluşturacağını düşünüyorum. 
Fiyat; $2,175

Jimmy Choo Sandalet:

Acaba bu bebeklere sandalet diyerek haksızlık mı ediyorum? Chanel de Jimmy Choo da sanat icra etmişler gibi geliyor. Yazın, öğleden sonra herhangi bir happy hour partisinde mayokininin altına kullanılabilir.
Fiyat; $1,395

Mudo Çanta:

Ben bu transparan çantalara bayılıyorum. Buberry'nin başlattığı bu akımı artık kendi vitrinlerimizde görmek de mümkün. Tamamen düz bir kombini alıp çok farklı gösterebilirler. Mudo'larda bulabilirsiniz.  
Yine bu tarz transparan çantalar, Furla, Accessorize, Twist gibi markalarda mevcut.
Fiyat; 79,95TL

Gucci Floral Şort:


Floral deseni kendime pek yakıştırmam ve taşıması zor bulurum ama Gucci'nin bu şortu hiç fena görünmüyor? Gladyatör topuklular ve beyaz bir askılı ile kombinlenebilir. 
Fiyat: $795

Oye Mayokini


Monokrom'u plaja taşımaya ne dersiniz? Oye'nin mayokinide dünyanın en iyilerinden biri olduğunu düşünüyorum. Daha fazla model için; http://www.oyeswimwear.com







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder