4 Mart 2013 Pazartesi

Yağlı Cilter İçin Fondötenler


Bana kalırsa en zor cilt tipi yağlı cilt. Gün içerisinde parlar, gözenek oluşumu olabilir, siyah noktalar bu cilt tipinde daha sık meydana gelebilir. Yağlı ciltler çoğu zaman akneye de meğillidir. Bu yüzden en doğru ürünü seçmek lazım. Yağlı ciltler fondöten seçerken mutlaka su bazlı olup olmamasına dikkat etmeliler. Su bazlı ürünler hem cilde nefes aldıdır, hem de parlamasını engeller. Daha uzun süre mat bir görünüm elde edebilirsiniz. İşte yağlı ciltler için mükemmel fondötenler;



Guerlain Parure Extreme

Benim favori fondötenim. Yıllar süren araştırmalarım ve denemelerim sonucu kullandığım ve en iyi sonucu aldığım fondöten budur. Ciltte yağlanma yapmıyor ve çok az bir miktarla bile porselen görüntü elde edebiliyorsunuz. İlk aldığım zaman, cildime uygulayan bayan bu fondötenin aynı zamanda bir cilt bakım ürünü olduğunu söylemişti. Ne kadar doğru bilemem ama ben bu fondötenden oldukça memnunum. Fiyatı 139TL (Sephora'da)

DiorSkin Nude


Guerlain'e geçmeden önce uzun süre bu DiorSkin Nude serisini kullandım. Bu ürün de oldukça başarılı. Cildinize çok güzel bir ışıltı veriyor. Kapatıcılığı orta düzeyde. Parure Extreme kadar iyi değil, aşırı problemli bir cildiniz varsa yine aynı serinin pudrası ile birlikte kullanıp, mükemmel sonucu alabilirsiniz. Fiyatı 114TL

Lancome Teint Idole Ultra 



Yine özellikle yağlı ciltler için üretilmiş bir fondöten Lancome Teint Idole Ultra 24H. Makyajınızın 24 kalıcı olacağı temennisi ile piyasaya çıktı. Yeni bir ürün sayılır. Ben Teint Idole serisini denemiştim. Memnun kaldım. Fena sayılmaz. Kapatıcılığı orta düzeyde. Ancak son çıkan 24H serisini denemedim o yüzden bilmiyorum ancak kullananların yorumları oldukça olumlu. Lancome kozmetikte en iyi markalardan biridir zaten. Fiyat 130TL

Chanel Vitalumiere Aqua 

Yaz ayları için mükemmel bir fondöten. İki farklı alt yapısı var, sarı-bej ve pembe tonları. Yaz aylarında kullanmak için gerçekten birebir. Kapatıcılığı orta seviyede. Maske gibi durmuyor. Parlama yapmıyor ama güzel bir ışıltı veriyor. Hafif bir kıvamı var. Fiyat 116TL


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder